UUDET SIVUT, sinne rekkaa: http://013-clan.com/
UUDET SIVUT, sinne rekkaa: http://013-clan.com/
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään
013-Clan UUDET SIVUT JA FOORUMI ON AUKI: www.013-clan.com SINNE REKKAA!
Laurilokin-TS3

 

 Moro poijjaat

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Jopez




Viestien lukumäärä : 1
Join date : 27.02.2011

Moro poijjaat Empty
ViestiAihe: Moro poijjaat   Moro poijjaat Icon_minitimeSu 27 Helmi 2011, 05:10

Terse,

Tulin sanomaan että olen pahoillani siitä avautumisesta,

en todellakaan sitä glitchi chattia tarkottanu tosissani, naureskelin vaan et hienosti meni ajotus vitulleen Laughing

Joten olen todella pahoillani jos aiheutin mieliharmia tai pilasin muuten jonkun päivän, hauskaahan pelaamisen pitää olla.

Sen verran tullu tätä palloa kierrettyä etten yleensä ole liian tosikko, mut sitten kun alkaa tulla ulkopuolisia paskanjauhajia/tietäjiä asioihin ni alkaa jo näkyä punasta. Eikä mitään henkilökohtaista kenellekkään.

Te olette ihan mukavaa porukkaa pelata vastaan tuolla servereillä, elkää ottako minuu turhan vakavasti. Mie vaan häröilen omia aikojani Shocked


Minä käyttäydyin idioottimaisesti teitä kohtaan ja pyydän anteeksi, toivottavasti voidaan jatkossa pitää hauskaa eikä muistella pahalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Larry Seagull
Vaihtopenkin varalämmittäjän apulainen
Vaihtopenkin varalämmittäjän apulainen
Larry Seagull


Viestien lukumäärä : 928
Join date : 27.07.2009
Ikä : 114
Paikkakunta : Stadi

Moro poijjaat Empty
ViestiAihe: Vs: Moro poijjaat   Moro poijjaat Icon_minitimeSu 27 Helmi 2011, 09:46

Tervis,

No worries. Chattiprovoiluhan on pelin parhaita ominaisuuksia ja saattaa olla, että olen siihen itsekin joskus hiukan syyllistynyt. Räyhätään taas ensi kerralla. Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Moro poijjaat
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: General chat /Yleinen keskustelu-
Siirry: