Aihe: Battlefield: Bad Company 2 Su 20 Joulu 2009, 09:40
First topic message reminder :
Neljä pelimoodia: Rush, Conquest, Squad Deathmatch ja yksi jota ei vielä ole julkaistu. Gaming.fi:n tietojen mukaan neljäs moodi on Squad Rush.
Pelimoodeja voidaan pelata joko Hardcorena tai normaalina
Hardcore on tarkoitettu kilpapelaamiseen. Siitä on poistettu HUD ja kill cam. Aseet ovat myös tehokkaampia ja tähtäys tapahtuu iron sightin, red dotin tai acogin kautta. Hardcore-palvelimet ovat myös rankattuja
Squad Deathmatchissä voittaa se tiimi, joka saa kerättyä ensimmäisenä 50 tappoa. Määrää voidaan muuttaa pelaajilta tulleen palautteen perusteella julkaisun jälkeen
Sniperit ovat tehottomia. Aseesta riippumatta ei tapa kerrasta, paitsi päähän ammuttaessa
Kopterit ovat mukana
Kopteri ei korjaannu helipadillä, vaan sillä on laskeuduttava ja engineerin se korjattava
Loppumaton sprintti
PunkBuster PC-versiossa
Konsoli tulee PC-versioon
Unranked-servereitä voidaan customoida kunnolla, joten sopivat säädöt klaanipelaamisen tullaan löytämään helposti
Muista asioista mainittakoon, että mahdollisia kombinaatioita aseiden ja varusteiden avulla on yli 200 ja että PC-version betaan tullaan jakamaan paljon avaimia. Valitettavasti betan alkamispäivästä ei vieläkään ole tietoa.
Kiväärit:
AEK-971 Vintovka
AKS-74U
AN-94
F-2000
G-3
Hk-416
M-16A2
M-14 EBR
M-1 Garand
STG 77 AUG
Scar-L Carbine
XM-08 Prototype
Tarkkuuskiväärit:
GOL
M-24
M-95 Barrett
Type 88 Sniper
SV-98
SVU
VSS-Vintorez
Konepistoolit:
pp-2000
Thompson
UMP-45
UZI
9A-91
XM-08 Compact
Kevyt konekiväärit:
M-249 Saw
MG-36
M-60
PKM LMG
Type 88 LMG
XM-8 LMG
Haulikot:
NS-2000
Remington 870 MCS
Saiga-20K
Spas-12
Spas-15
T-194 Shotgun
USAS-12
Pistoolit:
M-1911
M-9 Beretta
Mp-443
M-93 Raffica
MP-412 Rex
Heittimet:
AT-4
Carl Gustav
M-203 (myös muita aseeseen kiinnitettäviä heittimiä)
Red Dot Sight: Nopeuttaa tähtäystä ja kohteen varmistamista lyhyillä etäisyyksillä
4X Optical Sight: Parantaa suurennosta ja tehokkuutta keskipitkillä etäisyyksillä
Fore-Grip: Parantaa tähdättyjen laukausten tarkkuutta
Engineer:
Red Dot Sight: Nopeuttaa tähtäystä ja kohteen varmistamista lyhyillä etäisyyksillä
4X Optical Sight: Parantaa suurennosta ja tehokkuutta keskipitkillä etäisyyksillä
Accurized Silencer: Vähentää ääntä ja parantaa tarkkuutta tähdättäessä
Medic ja Recon eivät ole tiedossa.
Luokille yhteiset lisävarusteet:
Additional Leg Pouches: Tuplaa räjähteiden ja rakettien määrän
Custom Shotgun magazines and Loading Tubes: Tuplaa haulikon lippaan kapasiteetin
Dragon Skin: Lisää vahvistetut keraamiset levyt taisteluliiviin, vähentää otettua vahinkoa
High Quality Marksman Bullets: Parantaa tarkkuutta pitkillä etäisyyksillä
Large Capacity Hip Pack: Tuplaa ammusten kokonaismäärän
More Potent Explosive Blends: Parantaa heitettävien räjähteiden tehokkuutta
Tungsten 12 Gauge SABO Slug Ammunition: Muuntaa raakaa voimaa kantamaksi ja tarkkuudeksi haulikoissa
Upgraded Vest: Tuplaa kranaattien ja M203:n ammusten määrän
Lisäksi useita erilaisia päivityksiä tankeille ja helikoptereille.
Viimeinen muokkaaja, FINWesku pvm Pe 11 Kesä 2010, 06:43, muokattu 12 kertaa (Raportin syy : Statsit poistettu.)
Kirjoittaja
Viesti
Vieraili Vierailija
Aihe: Vs: Battlefield: Bad Company 2 Pe 11 Kesä 2010, 04:28
OT jatkukoon: Joo, ei kannata ostaa PS 3:lle Xboxilla se on demona, ihan jees tuntuu olevan, ostan saan riittävän edullisesti ------------ Mitä tulee suomalaisten serverien pelaajiin, onneksi ei kuule niiden pelaajien puheääniä. Mutta on siellä muitakin ku heliumeja, kuulemma joku xxxxxmankin käy niissä joskus ja xxxxxman on niin vanha, että suomalaisten serverin pelaajien keski-ikä nousee 10 v
Wesku Weskunator
Viestien lukumäärä : 1780 Join date : 26.07.2009
Aihe: Vs: Battlefield: Bad Company 2 Pe 11 Kesä 2010, 05:14
testi kirjoitti:
Mutta on siellä muitakin ku heliumeja, kuulemma joku xxxxxmankin käy niissä joskus ja xxxxxman on niin vanha, että suomalaisten serverin pelaajien keski-ikä nousee 10 v
Jaskaman Superman??
Vai
Se on iha perseestä ku samassa squadissa joku aaplaa ihan helatiiden .
Sotasusi Admin
Viestien lukumäärä : 1106 Join date : 28.07.2009 Ikä : 44
Aihe: Vs: Battlefield: Bad Company 2 Pe 11 Kesä 2010, 06:13
Tais ainakin toisessa olla kyse kikkomanista.
Vieraili Vierailija
Aihe: Vs: Battlefield: Bad Company 2 Pe 11 Kesä 2010, 08:31
Kuka on Kikkoman? En muista sellaista pelaajaa nähneeni, mutta olen kyllä nähnyt jotain muita man päätteisiä ?Et taida tietää ketä sitten tarkoitan. (( Vai tarkoittiko herra itseään???
Mitä tulee hardcoreen, se on sniperien ylivaltaa. ja kyllä perusmuodossa pärjää ihan medicinkin aseella.
Wesku oli lähimpänä, supermania tarkoitin.
Wesku Weskunator
Viestien lukumäärä : 1780 Join date : 26.07.2009
Aihe: Vs: Battlefield: Bad Company 2 Ma 14 Kesä 2010, 09:03
Tullut vähän lisäsisältöä päivitykseen.
The client update will be roughly 500MB in size.
Gameplay - Tracer dart gun speed has been changed from 300 m/s to 200 m/s Gameplay - Hit box for moving targets expands based on the speed of the targets movement Gameplay - G36 now has crosshair when in Hardcore mode
Sotasusi Admin
Viestien lukumäärä : 1106 Join date : 28.07.2009 Ikä : 44
Aihe: Vs: Battlefield: Bad Company 2 Ti 15 Kesä 2010, 02:18
Minkähän takia sitä traceria piti ylipäätään mennä muuttamaan niin paljon nopeemmaks. Olisvat testanneet sen ennen kuin iskevät jakoon.
Mutta onhan tossa ihan asiallisia parannuksia.
Larry Seagull Vaihtopenkin varalämmittäjän apulainen
Viestien lukumäärä : 928 Join date : 27.07.2009 Ikä : 114 Paikkakunta : Stadi
Aihe: Vs: Battlefield: Bad Company 2 Ti 15 Kesä 2010, 03:07
Sotasusi kirjoitti:
Olisvat testanneet sen ennen kuin iskevät jakoon.
IT-sektorillahan on ihan normaali käytäntö jättää tuotteen testaaminen asiakkaalle.
Näissä pelikuvioissa suurimmat virheet sentään korjataan ilmaiseksi mutta yritysten tietojärjestelmäkuvioissa virheiden korjaamisestakin pitää maksaa.
Virheistä puheen ollen: Onko joku onnistunut saamaan "kaikki pronssitähdet" -palkintoa? Toimiiko se eli kannattaako ryhtyä talkoisiin ja hommata 40 mm shotguniin tähti?
Wesku Weskunator
Viestien lukumäärä : 1780 Join date : 26.07.2009
Aihe: Vs: Battlefield: Bad Company 2 Ti 15 Kesä 2010, 05:49
Bad Company 2 laajenee Vietnamiin
Lainaus :
Mikään peli ei ole koskaan turvassa E3-yllätyksiltä. Näin kävi myös Bad Company 2:lle, jolle julkistettiin uusi lisäpaketti. Paketti tuo neljä uutta karttaa kaikkien rakastaman ja kovasti toivotun teeman mukana - Vietnam.
Viidakossa sotiminen alkaa tämän vuoden jouluna, kun U.S. Marinesit haastavat Pohjois-Vietnamin joukot. Neljä uutta karttaa Conquest- ja Rush-muodoissa, uusien aseiden, kulkuneuvojen, unlockien ja palkintojen kanssa takaavat runsaasti uutta tekemistä. Paketin maksullisuudesta ei ole tietoa, DICE on tosin aikaisemmin luvannut ettei velottaisi yhdestäkään uudesta kartasta.
Vieraili Vierailija
Aihe: Vs: Battlefield: Bad Company 2 Ke 16 Kesä 2010, 03:42
Kyllä ainakin meidän firmassa testataan sovellukset, eli ei ihan joka firmaan päde toi sääntö it-maailmasta Ongelmana on se ainoastaan, paljonko aikaa varataan testaukselle. Asiakas maksaa aina, myös silloin kun testataan, mikään ei ole ilmaista Pelimaailmassa tuntuu siltä, että testaus voi olla pinnallista, kun kiire painaa niskaan.
Hyvä että tulee tämä ominaisuus :"Gameplay - G36 now has crosshair when in Hardcore mode", sitä olenkin kaipaillut...
Sais tuohon squad deathmatchiin lisätä karttoja...
Wesku Weskunator
Viestien lukumäärä : 1780 Join date : 26.07.2009
Aihe: Vs: Battlefield: Bad Company 2 Ke 16 Kesä 2010, 06:56
LauriLokki taitaa olla lintsin narunvetokojujen kauhu.
Sotasusi Admin
Viestien lukumäärä : 1106 Join date : 28.07.2009 Ikä : 44
Aihe: Vs: Battlefield: Bad Company 2 To 17 Kesä 2010, 03:43
Vois tuoda sen tähtäimen HC:ssa autoihinkin, jotka löytyy atacama desertis molemmista päädyistä. Tällä hetkel ne on täysin käyttökelvottomia ja eivät sovellu kuin liikkumiseen lippujen välil.
Sotasusi Admin
Viestien lukumäärä : 1106 Join date : 28.07.2009 Ikä : 44
Aihe: Vs: Battlefield: Bad Company 2 Ma 21 Kesä 2010, 13:20
Laitan tänne, jos Mushroomi lueskelet. Eli ne servun Admin komennot miten ne toimii tällä kertaa, kun en ole paikalla. Tällä hetkellä Procon-softaan en ole laittanut kuin sinun pelinimesi ja omani. Koska pelinimien lisääminen on toistaiseksi aika työlästä, kun sen pitää olla täsmälleen samalla tavalla kirjoitettu kuin pelinick, isoine ja pienine kirjaimineen.
Elikkäs, kun käytät Admin komentoja, niin kannattaa ensisijaisesti kirjoittaa käskyt alla mainituilla tavoilla
!yell + se mitä haluat "huutaa" kaikkien näkyville ruudulle. !say + se mitä haluat "sanoa" kaikkien näkyville ruudulle. !kick pelaajan nimi + syy !ban + bannattavan nimi + bannin syy
@yell + se mitä haluat "huutaa" kaikkien näkyville ruudulle. @say + se mitä haluat "sanoa" kaikkien näkyville ruudulle. @kick pelaajan nimi + syy @ban + bannattavan nimi + bannin syy
Se mikä ero on @ ja ! komentokäskyn välillä on se, että @:ta kirjoitetut käskyt näkyvät vain admineille. !:tä käytettäessä käskyt näkyvät myös muille pelaajille.
Huom!! Jos edellämainitut käskyt ei syystä tai toisesta toimi. Niin käytä silloin /!s /!y /!k tai /!b käskyjä. Huom! Vain siinä tapauksessa, että nuo alussa mainitut ei toimi!
Wesku Weskunator
Viestien lukumäärä : 1780 Join date : 26.07.2009
Aihe: Vs: Battlefield: Bad Company 2 Ti 22 Kesä 2010, 10:22
Lainaus :
There will be no PC patch this week, Kalms is on the case.This pushes our release to Monday next week as long as all goes well with QA/Steam
Wesku Weskunator
Viestien lukumäärä : 1780 Join date : 26.07.2009
Aihe: Vs: Battlefield: Bad Company 2 Ti 09 Marras 2010, 13:50
Lainaus :
Bad Company 2:n seitsemäs karttapaketti tuo viimein kaivattua vaihtelua. Paketti laajentaa moninpeliä neljällä uudella kartalla, joista kaksi on peräisin ensimmäisestä Bad Companysta. Sen suosituimmat kartat, Oasis ja Harvest Day, tulevat päivitettyinä laajentamaan BC2:n karttavalikoimaa kahden yksinpelistä napatun kartan, Cold Warin ja Heavy Metalin, lisäksi.
Mad-Mushroom-monk
Viestien lukumäärä : 221 Join date : 01.09.2009 Ikä : 35
Aihe: Vs: Battlefield: Bad Company 2 To 11 Marras 2010, 09:15
BC2:een viimein täysin uusia karttoja jaa kirjanmerkki kuvaBad Company 2:n seitsemäs karttapaketti tuo viimein kaivattua vaihtelua. Paketti laajentaa moninpeliä neljällä uudella kartalla, joista kaksi on peräisin ensimmäisestä Bad Companysta. Sen suosituimmat kartat, Oasis ja Harvest Day, tulevat päivitettyinä laajentamaan BC2:n karttavalikoimaa kahden yksinpelistä napatun kartan, Cold Warin ja Heavy Metalin, lisäksi.
Kartoista vastuussa on karttasuunnittelija Cristian Pavel. Ohesta löydät hänen haastattelunsa, jossa kysellään muun muassa Oasiksen suosion syistä.
Karttapaketille ei ole vielä asetettu julkaisupäivää, mutta siihen tuskin on paria viikkoa kauempaa.
Samoin kuin aikaisemmin, PC:llä karttapaketti on ilmainen ja konsoleilla se vaatii uuden pelin mukana tulevan VIP-koodin omistamista.
Hi Cristian! As a level designer, what is it that you actually do? [lainaus] In short, balancing multiplayer gameplay on roughly built levels.
In detail, I would start with writing on paper the premises for a battle, the location, the setting, and the game mode(s) which suits that location. Then I would set up the level in a rough state, and getting it ready for a playtest. With the help from an artist, the level starts to get nicely shaped and pimped out while I update the gameplay experience according to playtest feedback until we can lock the level. Then it is ready to ship!
How are you transforming Oasis from a BC1 map to a BC2 map? [lainaus] We look back at what made the level appeal to such a large number of players in BC1 and then we add even more good stuff so we can deliver an even greater experience.
We first get a blueprint of the original level, then recreate it in the editor and start replacing the old BC1 assets with the new and optimized ones from BC2. Think about the full destruction buildings and micro destruction materials like wood fences and concrete covers, which I know players love to tear apart.
Then we dress it up with suitable ambient sounds for each part of the level, new weather settings, a variety of sand storm effects, and an overall war ambient setting around the combat zone to remind you that this is not a field trip -- that you are part of an ongoing war when you play.
Are you changing the map in any way? How is it different playing this new version of Oasis from the old one? [lainaus] The map has not been changed drastically, so returning players will feel right at home the moment they step into this Oasis. The revised parts of the levels are minor. For example, the gold crates in BC1 were located on the rooftops, which we can't have now that entire buildings can collapse. So we had to put the crates on the ground in some places. Things like that.
The city part of the level was improved as well, around the main street where the center flag was located in BC1 Conquest. Rush mode keeps the same five bases, and Conquest has the same three flags setup in the center, although in BC2 the home bases cannot be captured like they could in BC1 [Where we had a total of five flags back then -- Editor's note]. We also introduced both Squad Deathmatch and Squad Rush in the city area to make the most of this part of the level.
Do you have a favorite feature in this new version of Oasis that you could tell us about? [lainaus] When we looked at the last part of the level -- the city area -- it seemed a bit too flat, and we looked at ways to improve it without changing the layout of the buildings too much. We finally decided to raise the hillside of the city by a couple of meters, creating a terrace on one side of the main street. Think about the urban area in Arica Harbor. We tried the same recipe for Oasis now with great success, and I hope you will like it as much as I do.
Why do you think Oasis is so loved by so many Battlefield players out there? [lainaus] Oasis contains what Battlefield is all about. A variety of vehicles, from helicopters to tanks, jeeps, and boats. It also has enough space to let players show their creativity when driving these vehicles. Oasis switches from open environment to close quarters urban combat in the last bases of the Rush game mode. This type of contrast in environment appeals to players, because it suits all four Battlefield classes, from sniper to assault.
Backfire
Viestien lukumäärä : 194 Join date : 02.08.2009 Ikä : 45 Paikkakunta : Turku
Aihe: Vs: Battlefield: Bad Company 2 Ma 15 Marras 2010, 13:31
eli eiku ootellaan....
Mad-Mushroom-monk
Viestien lukumäärä : 221 Join date : 01.09.2009 Ikä : 35
Aihe: Vs: Battlefield: Bad Company 2 Su 21 Marras 2010, 09:37
BC2:n uudet kartat kuun vaihteessa?
Tehdäänpä hiukan pohdintaa. EA storen mukaan Bad Company 2 lisälevy Vietnam julkaistaan 21. päivä joulukuuta. Jotta kiinnostus tuota lisälevyä kohtaan saataisiin maksimoitua, voisi olettaa, että Bad Company 2:n lisäkartat ilmestyvät pelattavaksi noin 2-3 viikkoa ennen tuota tapahtumaa. Tämä asettaisi karttapaketin julkaisun kuunvaihteen tienoille.
Varmistusta tälle pohdinnalle voidaan odottaa ensiviikon aikana, jolloin viimeinenkin tulevista uusista kartoista esitellään. Todennäköistä onkin, että virallinen päivämäärä karttapaketille annetaan tuon esittelyn yhteydessä.
Mad-Mushroom-monk
Viestien lukumäärä : 221 Join date : 01.09.2009 Ikä : 35
Aihe: Vs: Battlefield: Bad Company 2 Ke 24 Marras 2010, 08:34
Seuraavan karttapaketin ja Vietnam-lisäosan julkaisua pohjustamaan ollaan Battlefield: Bad Company 2:een julkaisemassa päivitys. Huomenna PlayStation 3:lle ja lähipäivinä Xbox 360:lle sekä PC:lle saapuva päivitys muuttaa lukuisien aseiden ominaisuuksia ja siten toivottavasti edelleen tasapainottaa peliä. Täydellisen muutoslistan löydät uutisen lopusta.
Päivityksen suuri koko selittyy seitsemännen karttapaketin ja Vietnam-lisäosan sisällöllä. Vaikkei asiaa mainitakaan, sisältyy siihen suurella todennäköisyydellä ainakin osa näiden pian julkaistavien pakettien tiedostoista. Kerromme, kun PC:n ja Xbox 360:n päivät selviävät!
* Acog and Red dot scope now equippable on MK-14 and G3. * Fixed a bug on PC where the G3 would do less damage than intended. * Reduced VADS push back and damage to balance it with the ZU23. * Fixed a bug where Vehicle Countermeasures would fail to remove tracer darts at high speed. * Reduced the reload time for Vehicle Countermeasures. * Slightly increased the AT4's damage vs armor to emphasize its anti vehicle role while keeping it balanced vs armor. * Increased the AT4’s top speed and acceleration so users spend less time exposed when firing. * Increased the AT4's splash damage so it competes with other AT weapons vs infantry. The AT4 still has the least splash damage of all AT weapons. * Reduced the splash damage of the Carl Gustav to bring it in line with other explosive weapons. The Carl Gustav still has the most splash damage of all AT weapons. * Increased the 1 shot kill range of the M95 body shot to counter its lower rate of fire. * Fixed a bug with the SVU that gave it better close range damage than other semi auto weapons. * Reduced all weapon damage to the MCOM by 50%. * Fixed a C4 vs MCOM exploit on Atacama Desert. * Fixed a bug with FOV when aiming the M1911. * Lowered the close range damage of the AN94 to highlight its long range role. * Increased the accuracy of the F2000 on the move to highlight its role as a mobile AR. * Increased the close range damage of the shotguns to give them a greater advantage vs slugs. * Slightly lowered the damage of the M60 to balance its accuracy advantage vs other LMGs. * Slightly lowered the damage of the MG3 at close range to balance it with other high rate of fire weapons. * Slightly increased the damage of the UH6
Sotasusi Admin
Viestien lukumäärä : 1106 Join date : 28.07.2009 Ikä : 44
Aihe: Vs: Battlefield: Bad Company 2 La 18 Joulu 2010, 03:01
Noniin, nyt on vietnami aukaistu ja tahkottu vähän aikaa sitä! Ja on kyllä kova modi! Liekinheitin on aika makee! Sillä voi käristää vaikka kokonaisen pahaa aavistamattoman squadin sekunneis, jos ne vaan pääsee yllättään.
Kesti vaan vähän aikaa tottua aika erikoiseen värimaailmaan. Värimaailma kun on aika oranssivivahteinen/punertava, kun joka puolla palaa ja käryää taistelukentäl.
Rushia en vielä ennättänyt testaamaan, mutta conquesti oli ihan kivaa vääntöö. Minikopteri oli kans aika namu, pilotilla on pienet ohjukset/raketit mitkä nyt onkaan ja kyytiläiset voi paukutella jonkin sortin järeällä sivuun pultatulla KK:lla tms.
Aika maukas paketti ainakin näin lyhyen testailun perusteella.
Lisää myöhemmin illempana.
Wesku Weskunator
Viestien lukumäärä : 1780 Join date : 26.07.2009
Aihe: Vs: Battlefield: Bad Company 2 La 18 Joulu 2010, 03:56
Oottakaa 5vuotta niin ton vietnamin saa ilmaseks,niin kuin kävi bäfässäki ku sai euroforcen ilmaseks.
Sotasusi Admin
Viestien lukumäärä : 1106 Join date : 28.07.2009 Ikä : 44
Aihe: Vs: Battlefield: Bad Company 2 La 18 Joulu 2010, 07:03
5 vuoden aikajakson jälkeen rupeaa saamaan jo parempia pelejäkin, kuin nämä hätäisesti kasaan kyhätyt räpellykset. Mutta hyvähän se on, että joskus ilmaiseksi päätyvät.
Pieni epäilys vaan on tosta ilmaisjulkaisusta, kun vietnamikin kuitenkin vaatii "emopelin" alleen toimiakseen. Ja tuskin ne koko bundlea ilmaiseks pukkkais, sehän sotii täysin EA:n rahastuspolitiikkaa vastaan.